Konu
Kardeşim sigara içiyor. Ne yapmalıyım?
14-02-2013, 02:51:20
#10
Rufenza
Tyreece adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Daha sadece 14 yaşında hocam.
Öneri yapabilecek yok mu?
o yaşta birinin sigara içmesi kesinlikle arkadaş ortamıyla alakalıdır bence. sorunu çözmek arkadaş ortamını değiştirmesini sağlamakla olabilir ama o da çok zor sonuçta