Tyreece adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha sadece 14 yaşında hocam. Öneri yapabilecek yok mu?
o yaşta birinin sigara içmesi kesinlikle arkadaş ortamıyla alakalıdır bence. sorunu çözmek arkadaş ortamını değiştirmesini sağlamakla olabilir ama o da çok zor sonuçta