Yarın mesaj atacağım dışarı çağıracağım. Geldiğinde kenara çekip konuşacağım. Kendisini benim yerime koymasını, aynı şeyi yaşasaydı ne yapardı soracağım. Gözlerimin önünde kaybettiğim insanlardan bahsedeceğim. Hemen kapılarında duran adamın söylediklerinden de bahsedeceğim. Öpeceğim, sarılacağım. Ama tek bir şey de kararsızım; ya ben, ya sigara diye bir şey demeli miyim? Ya da bunu dolaylı yoldan nasıl söyleyebilirim? Arkadaşlarını da tembihleyeceğim sigara içecekleri zaman yanlarında kardşeim olmasın. İlişkilerini tamamen kestiremem, kesmelerini de kendim istemem çünkü onlar da iyi çocuklar. Hepsini tanıyorum ama kardeşimi de bu kötü şeyin içine çekmelerini izlemek istemiyorum.