Tyreece adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha sadece 14 yaşında hocam. Öneri yapabilecek yok mu?
15 yaşımdan beri kullanıyorum sadece özentilik.. liseye başlayacağız diye sigaraya başladık ne çocukça düşünce

gel gelelim sigarayı bırak konuşmam senle dediğinizde kişi sigarayı bırakamaz ne yaparsan yap ne dersen de bide daha 14 yaşında hayatını çok zevkli gördüğü yaşta zorlamanın manası yok ben 16 yaşımda bırakmıştım sonra tekrar başladım bişey ifade etmiyor. sen git bi abilik yap barış kardeşinle ama evine çağır. annem bi ara bişey yaptı bize(benle babama) sigara içme isteğimiz gitti. meğersem çayın içine bıktım tozu koyuyomuş dene istersen bol bol içir belki yeni başladı hosuna gitmez bırakır