Siz sigara kullanıyor musunuz hocam?
Kardeşinizi çekip sarılıp öptünüz mü hiç bir abi değil de bir arkadaş gibi konuşmayı denediniz mi?
Abi-kardeş ilişkiniz nasıl?
Bunları bilmeden bir yorum yapamam tabii ki ama dövmek veya tehditler savurmak, sigarayı bıraktırmak için bir çare değil de fitili daha da kısaltmak gibi bir şey olarak görüyorum. Konuşmayı deneyeceğim ben. Ama ya sigara, ya ben seçim yap demek istemiyorum. Ama tekrar kullandığını da öğrenirsem bir daha güvenemem, kardeşim diyemem. Dolaylı yoldan bunu da hissettirmem lazım.
Abla kardeş olarak resmen ayrılmaz ikiliyiz kardeş fakat her dediğini yaptım ama olmuyor işte.