• 03-02-2013, 16:40:34
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    JBuLLeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu arabayı türkiyeye getirmek istesek vergisi vs. çıkar dimi
    burdaki fiyatıyla aynı fiyata denk gelir
  • 03-02-2013, 16:49:42
    #11
    has016 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.autoscout24.de/Details.as...000000&asrc=st

    bu ne la 230 lira bu araba , gidip araba kiralıcana bunu al işin bitince salla gitsin işe bak hele ya.
    Fiat punto degılmı bu ya suna bak 100€ luk araba burda sıgorta parası arabanın ya vay arkadas nasıl bır ulkede yasıyoruz ya
  • 03-02-2013, 17:10:30
    #12
    Gördügünüz arabanin motorunda problem var calismiyormus
    Arabayi parcacilara Satiyor.
  • 03-02-2013, 17:56:02
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu fiyatlara bu aralabalar ilginç desemde samanyolu tvde ayna programındaki bir bölüm aklıma geldi.

    Afgan ülkelerinden biriydi sanırım 1 liraya 40 litre benzin dolduruluyordu
  • 03-02-2013, 18:03:01
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ucuz olan ilanlar cogu bozuk arabalar bende almanyadayim

    mesela punto bozuk tamiri rahat 1.000 euro tutar. almanya tamirciler cok pahali araba tamir ettirmek ucuz degil malesef
  • 03-02-2013, 18:38:37
    #15
    Türkiye'de bu fiyatlara bu kadar trafik oluyorsa, Almanya fiyatlarıyla araba satılsa kim bilir ne olur...
  • 03-02-2013, 21:57:48
    #16
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'de bu fiyatlara bu kadar trafik oluyorsa, Almanya fiyatlarıyla araba satılsa kim bilir ne olur...

    Tuvaleti 5 km ileriye yaptırırım sonra oraya arabayla giderim.
  • 03-02-2013, 22:20:36
    #17
    Üyeliği durduruldu
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'de bu fiyatlara bu kadar trafik oluyorsa, Almanya fiyatlarıyla araba satılsa kim bilir ne olur...
    benzin pahalı diye millet işe gidip gelmeyecek mi olay bu mu yani.
  • 04-02-2013, 00:38:07
    #18
    Her ülkenin kendisine göre zor yasam sartlari var arkadaslar.Almanyada yasamanin Tek avantaji Euro'nun Türkiyede cok degerli olmasindan kaynaklaniyor.Eger iyi mesleginiz yoksa gider firmada 7,5 saat calisip ayda 1100 ile 1400 arasi maas alirsiniz yada Dönercide is bulup Günde 10-12 saat calisip yine Ayni ayligi alirsiniz.Kira fiyatlari 500 eurodan asagi bulamazsiniz bunun suyu,elektrik,Telefon,Alisveris ve Araba varsa sigorta,vergi vsvs derken cebinizde kalan 0 euro...Mark zamaninda Biriktiren biriktirdi ev alanlar kärli cikti.Suan bunlari yapmak hayal...