Her ülkenin kendisine göre zor yasam sartlari var arkadaslar.Almanyada yasamanin Tek avantaji Euro'nun Türkiyede cok degerli olmasindan kaynaklaniyor.Eger iyi mesleginiz yoksa gider firmada 7,5 saat calisip ayda 1100 ile 1400 arasi maas alirsiniz yada Dönercide is bulup Günde 10-12 saat calisip yine Ayni ayligi alirsiniz.Kira fiyatlari 500 eurodan asagi bulamazsiniz bunun suyu,elektrik,Telefon,Alisveris ve Araba varsa sigorta,vergi vsvs derken cebinizde kalan 0 euro...Mark zamaninda Biriktiren biriktirdi ev alanlar kärli cikti.Suan bunlari yapmak hayal...