utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye'de bu fiyatlara bu kadar trafik oluyorsa, Almanya fiyatlarıyla araba satılsa kim bilir ne olur...
benzin pahalı diye millet işe gidip gelmeyecek mi olay bu mu yani.