Konu
Haydi r10 almanyaya gidelim
03-02-2013, 16:40:34
#10
iExChange
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
JBuLLeT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu arabayı türkiyeye getirmek istesek vergisi vs. çıkar dimi
burdaki fiyatıyla aynı fiyata denk gelir