Konu
Haydi r10 almanyaya gidelim
03-02-2013, 17:56:02
#13
Milqboys
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bu fiyatlara bu aralabalar ilginç desemde samanyolu tvde ayna programındaki bir bölüm aklıma geldi.
Afgan ülkelerinden biriydi sanırım 1 liraya 40 litre benzin dolduruluyordu