• 25-01-2013, 14:11:02
    #19
    Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ulen ters laf etmedim bişey yapmadım. Konu liseli doluydu liseliler basmış dedim ve yalan da söylemedim bunu sen de biliyorsun. Demek ki "liseli" kelimesini hakaret olarak algılıyorsun. Demek ki "liseli" nin forumda iyi anılmadığını da biliyor bilinçaltın.

    Ve ayrıca neye dayanarak bana ilkokul zekalı diyorsun bunu kanıtlar mısın?
    ulan ben buraya 2009da üye oldum. adım da hiçbir zaman saçma bir işe karışmadı. boş boş konuşup canımı sıkma.
  • 25-01-2013, 14:13:21
    #20
    Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ulen ters laf etmedim bişey yapmadım. Konu liseli doluydu liseliler basmış dedim ve yalan da söylemedim bunu sen de biliyorsun. Demek ki "liseli" kelimesini hakaret olarak algılıyorsun. Demek ki "liseli" nin forumda iyi anılmadığını da biliyor bilinçaltın.

    Ve ayrıca neye dayanarak bana ilkokul zekalı diyorsun bunu kanıtlar mısın?
    Forumda sözlükden kelimeler kullanmak ban sebebi.Sizde bunu öğrenin...Gerçi cümleye ulen ile başlayan birine cevap yazmak bile zaman kaybı : ) .
  • 25-01-2013, 14:15:20
    #21
    bitGAMER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda sözlükden kelimeler kullanmak ban sebebi.Sizde bunu öğrenin...Gerçi cümleye ulen ile başlayan birine cevap yazmak bile zaman kaybı : ) .
    Adam bana zekasız demeye çalışıyor bu hakaret olmuyor çünkü güzel bir cümle ile kuşatılmış. Ben "ulen" diyorum herhangi bir anlamı yok hakaret anlamına da gelmiyor herkesin herkese diyebildiği bişeyi burada demek suç oluyor.
  • 25-01-2013, 14:17:11
    #22
    Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam bana zekasız demeye çalışıyor bu hakaret olmuyor çünkü güzel bir cümle ile kuşatılmış. Ben "ulen" diyorum herhangi bir anlamı yok hakaret anlamına da gelmiyor herkesin herkese diyebildiği bişeyi burada demek suç oluyor.
    o zekanla konuya atlayıp ortalığı karıştırdın. zeka yaşını kanıtlamış oldun tebrik ederim.
  • 25-01-2013, 14:18:38
    #23
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ulan ben buraya 2009da üye oldum. adım da hiçbir zaman saçma bir işe karışmadı. boş boş konuşup canımı sıkma.
    Bak gördün mü ben "liseliler saçma davranır" demeden senin bilinç altın söyledi bunu.
  • 25-01-2013, 14:30:06
    #24
    Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ulen ters laf etmedim bişey yapmadım. Konu liseli doluydu liseliler basmış dedim ve yalan da söylemedim bunu sen de biliyorsun. Demek ki "liseli" kelimesini hakaret olarak algılıyorsun. Demek ki "liseli" nin forumda iyi anılmadığını da biliyor bilinçaltın.

    Ve ayrıca neye dayanarak bana ilkokul zekalı diyorsun bunu kanıtlar mısın?
    Bende liseliyim ama Elumre haklı bence Konuyu okudum da çoğunluk liseli yani bunu demesinde bir şey yok ki...
  • 25-01-2013, 14:36:25
    #25
    Cevher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende liseliyim ama Elumre haklı bence Konuyu okudum da çoğunluk liseli yani bunu demesinde bir şey yok ki...
    arkadaş aşağılama anlamında kullanıyor. Defalarca konularıma aşağılayıcı yorumlar attı.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:36:25 -->-> Daha önceki mesaj 14:35:03 --

    Frekans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel kardeşim, liseli ya da ilkokullu olman farketmez.
    Sana hayatla ilgili bir kaç tavsiye vereyim, sende bir kenara yaz.

    Öncelikle hakettiğine inandığın durumlarda tadında ısrar ederek istediğin olayın peşini bırakmayacaksın. Gidecektin din kültürü hocanın karşısına "hocam bakın ortalamam sizin dersiniz 1 olmasına rağmen ortalamam 4.67, bu dersi de geçsem hem takdir hem onur belgesi alacağım" diyecektin, sana tamam verdim sözlü notunu diyene kadar hocayı arayıp bulup ara ara sormaya devam edecektin.
    İkincisi şu an alamadığına üzüldüğün takdir ve onur belgen neredeyse hiç bir işe yaramayacak hayatta. İkinci dönem al sen yine onları alabilirsen ama önemlisi üniversite sınavı işine yarayacak saygın bir üniversite ve bölüm kazanmaya bak, bu devletin en üst kademeleri için veya özel sektörde çalışmak zorunda kalırsan işine yarayacaktır. Misal ODTÜ ile Pamukkale, Süleyman Demirel Üni. gibi yerler arasında fark vardır, Dicle, Van 100. Yıl gibi üniversiteler arasında insanların bakışı açısından dağlar kadar fark vardır.

    Ve sonuncusu mutlu veya başarılı olmak için başkasından bir şey bekleme, kendine sor, "diğer derslerden onca yüksek not alan ben, nasıl oluyor da bu din dersinden kalabiliyorum?" diye sor. Hata yine tamamen hoca da diyorsan eyvallah ama değil diyorsan -ki muhtemelen değil- daha çok çalışmalısın.
    stajdan izin verdiler de ben mi konuşmadım sanki

    //edit 'sataj' değil staj
  • 25-01-2013, 14:42:12
    #26
    Cevher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende liseliyim ama Elumre haklı bence Konuyu okudum da çoğunluk liseli yani bunu demesinde bir şey yok ki...
    Abinle ortak mı kullanıyorsun yoksa traderların hepsi senin mi ?
  • 25-01-2013, 14:47:43
    #27
    Üyeliği durduruldu
    biri liseli mi dedi ?