Konu
4.67 ortalama ile taktir alamayan tek insanım.
25-01-2013, 14:42:12
#26
Elumre
Cevher adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende liseliyim ama Elumre haklı bence
Konuyu okudum da çoğunluk liseli yani bunu demesinde bir şey yok ki...
Abinle ortak mı kullanıyorsun yoksa traderların hepsi senin mi ?