Cevher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende liseliyim ama Elumre haklı bence Konuyu okudum da çoğunluk liseli yani bunu demesinde bir şey yok ki...
Abinle ortak mı kullanıyorsun yoksa traderların hepsi senin mi ?