Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ulen ters laf etmedim bişey yapmadım. Konu liseli doluydu liseliler basmış dedim ve yalan da söylemedim bunu sen de biliyorsun. Demek ki "liseli" kelimesini hakaret olarak algılıyorsun. Demek ki "liseli" nin forumda iyi anılmadığını da biliyor bilinçaltın.

Ve ayrıca neye dayanarak bana ilkokul zekalı diyorsun bunu kanıtlar mısın?
ulan ben buraya 2009da üye oldum. adım da hiçbir zaman saçma bir işe karışmadı. boş boş konuşup canımı sıkma.