• 25-01-2013, 14:47:46
    #28
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaş aşağılama anlamında kullanıyor. Defalarca konularıma aşağılayıcı yorumlar attı.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:36:25 -->-> Daha önceki mesaj 14:35:03 --


    satajdan izin verdiler de ben mi konuşmadım sanki
    Anladım kardeşim ben onu bilmediğim için söylemiştim
    Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abinle ortak mı kullanıyorsun yoksa traderların hepsi senin mi ?
    İşte bu yorumun olmadı. Senin yaşını 25 olarak ele alırsak en az senin yaşının 10 katı ticaretim olmuştur bu forumda, saygılar.
  • 25-01-2013, 14:51:34
    #29
    Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Liseliler basmş burayı.
    Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ulen ters laf etmedim bişey yapmadım. Konu liseli doluydu liseliler basmış dedim ve yalan da söylemedim bunu sen de biliyorsun. Demek ki "liseli" kelimesini hakaret olarak algılıyorsun. Demek ki "liseli" nin forumda iyi anılmadığını da biliyor bilinçaltın.

    Ve ayrıca neye dayanarak bana ilkokul zekalı diyorsun bunu kanıtlar mısın?
    Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam bana zekasız demeye çalışıyor bu hakaret olmuyor çünkü güzel bir cümle ile kuşatılmış. Ben "ulen" diyorum herhangi bir anlamı yok hakaret anlamına da gelmiyor herkesin herkese diyebildiği bişeyi burada demek suç oluyor.
    Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak gördün mü ben "liseliler saçma davranır" demeden senin bilinç altın söyledi bunu.
    Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abinle ortak mı kullanıyorsun yoksa traderların hepsi senin mi ?

    Derdin ney ?
  • 25-01-2013, 14:51:59
    #30
    @elumre

    Logout.
  • 25-01-2013, 14:54:49
    #31
    Cevher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte bu yorumun olmadı. Senin yaşını 25 olarak ele alırsak en az senin yaşının 10 katı ticaretim olmuştur bu forumda, saygılar.
    Bu yaşta bu kadar ticaret ve bu kadar mesaj sayısı görmediğim için sordum. Eğer hakkatten liseli isen gerçekten canı gönülden tebrik ederim.
  • 25-01-2013, 14:59:23
    #32
    mod arkadaşa teşekkür ediyorum.
  • 25-01-2013, 15:23:52
    #33
    Üyeliği durduruldu
    ByMaster
    ARkadaş çok kaba davranmış bence onunda yasaklanması gerek neyine güveniyor bilmiyorum ama oda ulan demiş
  • 25-01-2013, 16:47:33
    #34
    AnkProgram adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ByMaster
    ARkadaş çok kaba davranmış bence onunda yasaklanması gerek neyine güveniyor bilmiyorum ama oda ulan demiş
    Bu arkadaş sürekli benimle uğraşıyor bir değil iki değil üç değil hatta dört değil. yerimde olsan dayanamaz küfürü basardın emin ol.
  • 25-01-2013, 16:52:33
    #35
    Üyeliği durduruldu
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arkadaş sürekli benimle uğraşıyor bir değil iki değil üç değil hatta dört değil. yerimde olsan dayanamaz küfürü basardın emin ol.
    ne olursa olsun burası ciddi bir ortam bu tarz şeylere girmeniz yanlış ve ortalamanın altında bir yaştasınız + burası goy goy forumu değil eminim kimsenin umrumda değildir ortalamanız veya karneniz bu benim fikrim
  • 25-01-2013, 18:03:49
    #36
    Öyle demeyin beyler din de önemlidir. Adamlar bakın ne hoş üniversite sınavlarına din soruları ekledi. Az kaldı, yakında 120 tane din sorusunu çözeceksiniz sınavda.

    Dinimiz amin.