Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Liseliler basmş burayı.
Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ulen ters laf etmedim bişey yapmadım. Konu liseli doluydu liseliler basmış dedim ve yalan da söylemedim bunu sen de biliyorsun. Demek ki "liseli" kelimesini hakaret olarak algılıyorsun. Demek ki "liseli" nin forumda iyi anılmadığını da biliyor bilinçaltın.

Ve ayrıca neye dayanarak bana ilkokul zekalı diyorsun bunu kanıtlar mısın?
Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam bana zekasız demeye çalışıyor bu hakaret olmuyor çünkü güzel bir cümle ile kuşatılmış. Ben "ulen" diyorum herhangi bir anlamı yok hakaret anlamına da gelmiyor herkesin herkese diyebildiği bişeyi burada demek suç oluyor.
Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bak gördün mü ben "liseliler saçma davranır" demeden senin bilinç altın söyledi bunu.
Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abinle ortak mı kullanıyorsun yoksa traderların hepsi senin mi ?

Derdin ney ?