• 25-01-2013, 13:02:05
    #10
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abin öğretmen mi
    yok staj notunu 75 vermiş 95 vercegine / 80verse alıom teşekkür
  • 25-01-2013, 13:10:17
    #11
    Captan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dalgamı geçiyon kardeş sen ? Umreye gitmedin diye bırakmıştır felan ?
    Kinayeyi anlayamıyor musun dostum? Okuduğunu anlamaktan acizsin , benden hesap soruyorsun. Arkadaşa "Kolay ders, hoca senden fazla bir şey beklemiyordur zaten, keşke birkaç dua ezberleseydin, sonuçta hoca umreye-hacca gitmediğin için bırakacak değil ya" babında yazdım.
  • 25-01-2013, 13:19:33
    #12
    LiseLee
  • 25-01-2013, 13:25:29
    #13
    AllyCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    LiseLee
    Üni'de olmam lazım 1 sene kaldım.
  • 25-01-2013, 13:47:11
    #14
    önemli olan allahın takdiri
  • 25-01-2013, 13:54:44
    #15
    has016 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önemli olan allahın takdiri
  • 25-01-2013, 13:55:09
    #16
    Liseliler basmş burayı.
  • 25-01-2013, 13:59:22
    #17
    Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Liseliler basmş burayı.
    Yaşın büyük olabilir ama zeka yaşın ilkokul
  • 25-01-2013, 14:08:19
    #18
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşın büyük olabilir ama zeka yaşın ilkokul
    Ulen ters laf etmedim bişey yapmadım. Konu liseli doluydu liseliler basmış dedim ve yalan da söylemedim bunu sen de biliyorsun. Demek ki "liseli" kelimesini hakaret olarak algılıyorsun. Demek ki "liseli" nin forumda iyi anılmadığını da biliyor bilinçaltın.

    Ve ayrıca neye dayanarak bana ilkokul zekalı diyorsun bunu kanıtlar mısın?