Dalgamı geçiyon kardeş sen ? Umreye gitmedin diye bırakmıştır felan ?
Kinayeyi anlayamıyor musun dostum? Okuduğunu anlamaktan acizsin , benden hesap soruyorsun. Arkadaşa "Kolay ders, hoca senden fazla bir şey beklemiyordur zaten, keşke birkaç dua ezberleseydin, sonuçta hoca umreye-hacca gitmediğin için bırakacak değil ya" babında yazdım.
Ulen ters laf etmedim bişey yapmadım. Konu liseli doluydu liseliler basmış dedim ve yalan da söylemedim bunu sen de biliyorsun. Demek ki "liseli" kelimesini hakaret olarak algılıyorsun. Demek ki "liseli" nin forumda iyi anılmadığını da biliyor bilinçaltın.
Ve ayrıca neye dayanarak bana ilkokul zekalı diyorsun bunu kanıtlar mısın?