• 14-01-2013, 22:12:38
    #10
    uzatmayın.... benden size tavsiye saçlarım neredeyse şuan belimde ama insan resmen kafayı yiyor her gün yağlanıyor yazları bi kaç saatte bile yağlandığı oluyor kafayı yersiniz benden demesi bende kestirrim ama kıyamıyorum..
  • 14-01-2013, 22:14:00
    #11
    bol bol ara makası vurdur hocam ve saçını sık yıkama, aynı sorun bende de var, duş alırken saçlarını kaşır gibi sert şampuan sürme çok hafif elektriklendirmeden sür ovala kurularken de fön çekme, kurutarak iyice elektriklendiriyo havluyla çok yumuşak kurula ıslak da bırakma kupkuru yapmaya da uğraşma, büyük ölçüde faydasını görüyorum ama yine de dümdüz olmuyor malesef.
  • 14-01-2013, 22:14:40
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ErkanEkin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uzatmayın.... benden size tavsiye saçlarım neredeyse şuan belimde ama insan resmen kafayı yiyor her gün yağlanıyor yazları bi kaç saatte bile yağlandığı oluyor kafayı yersiniz benden demesi bende kestirrim ama kıyamıyorum..
    Çok uzatmıyorum hocam ya en fazla omuzlarıma kadar.
  • 14-01-2013, 22:15:17
    #13
    Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok uzatmıyorum hocam ya en fazla omuzlarıma kadar.
    hocam o saçlara böyle yumuşatıcı düzleştirici kremlerden kullan bi dene bakalım faydası olacakmı
  • 14-01-2013, 22:15:33
    #14
    mevzu uzaması değil en azından bendeki sorun uzama degil uzatsam çok kısa zamanda çok hızlı uzuyor saçlarım fakat hem dalgalı uzuyor hem kırılıyor kıvırcık oluyor saç yanı ama kısayken dalgalanma yok bi noktadan sonra kırılıyor saç belli bir uzunluğa gelince birde çok sık ve sert nefret ediyorum saçlarımdan annem yaptı beni böyle ama küçükken hep kazıtırdı kafayı dökülmesin saçları die şimdide uzadıkça uzuyor bide şekilsiz uzuyor tam bela
  • 14-01-2013, 22:23:05
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Muzo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bol bol ara makası vurdur hocam ve saçını sık yıkama, aynı sorun bende de var, duş alırken saçlarını kaşır gibi sert şampuan sürme çok hafif elektriklendirmeden sür ovala kurularken de fön çekme, kurutarak iyice elektriklendiriyo havluyla çok yumuşak kurula ıslak da bırakma kupkuru yapmaya da uğraşma, büyük ölçüde faydasını görüyorum ama yine de dümdüz olmuyor malesef.
    Dove besleyici saç kremi kullanmayı düşünüyorum, DH'den bir arkadaş önerdi işe yarar mı hocam ?
  • 14-01-2013, 23:00:29
    #16
    Üyeliği durduruldu


    ben şu şekil uzatacam da dikkat ettiyseniz sacları hep arkadan gelmiş uzun yani onlerde fazla yok. bu yüzden güzel duruyo kuafore soylesek ayarlayabilir mi boyle bişey ?


    not : benim de saclarım dalgalıydı senin gibi. onleri tarayınca dalgalanırdı. 1 sene boyunca elidor turuncu sac kremi kullanmıştım düzelmişt. send işe yarar mı bilmem..
  • 14-01-2013, 23:02:06
    #17
    Üyeliği durduruldu
    HYPNO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    ben şu şekil uzatacam da dikkat ettiyseniz sacları hep arkadan gelmiş uzun yani onlerde fazla yok. bu yüzden güzel duruyo kuafore soylesek ayarlayabilir mi boyle bişey ?


    not : benim de saclarım dalgalıydı senin gibi. onleri tarayınca dalgalanırdı. 1 sene boyunca elidor turuncu sac kremi kullanmıştım düzelmişt. send işe yarar mı bilmem..
    Dove'un kini deneyeyim tutmazsa onuda denerim hocam.
  • 14-01-2013, 23:07:20
    #18
    HYPNO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    ben şu şekil uzatacam da dikkat ettiyseniz sacları hep arkadan gelmiş uzun yani onlerde fazla yok. bu yüzden güzel duruyo kuafore soylesek ayarlayabilir mi boyle bişey ?


    not : benim de saclarım dalgalıydı senin gibi. onleri tarayınca dalgalanırdı. 1 sene boyunca elidor turuncu sac kremi kullanmıştım düzelmişt. send işe yarar mı bilmem..
    saç yapım buna benziyor telefonda kayıtlı foto buna göre uzatıyorum acaba kafa yapısyla nasıl olcak