mevzu uzaması değil en azından bendeki sorun uzama degil uzatsam çok kısa zamanda çok hızlı uzuyor saçlarım fakat hem dalgalı uzuyor hem kırılıyor kıvırcık oluyor saç yanı ama kısayken dalgalanma yok bi noktadan sonra kırılıyor saç belli bir uzunluğa gelince birde çok sık ve sert nefret ediyorum saçlarımdan annem yaptı beni böyle ama küçükken hep kazıtırdı kafayı dökülmesin saçları die şimdide uzadıkça uzuyor bide şekilsiz uzuyor tam bela