ben şu şekil uzatacam da dikkat ettiyseniz sacları hep arkadan gelmiş uzun yani onlerde fazla yok. bu yüzden güzel duruyo kuafore soylesek ayarlayabilir mi boyle bişey ?
not : benim de saclarım dalgalıydı senin gibi. onleri tarayınca dalgalanırdı. 1 sene boyunca elidor turuncu sac kremi kullanmıştım düzelmişt. send işe yarar mı bilmem..
saç yapım buna benziyor telefonda kayıtlı foto buna göre uzatıyorum acaba kafa yapısyla nasıl olcak