ben şu şekil uzatacam da dikkat ettiyseniz sacları hep arkadan gelmiş uzun yani onlerde fazla yok. bu yüzden güzel duruyo kuafore soylesek ayarlayabilir mi boyle bişey ?


not : benim de saclarım dalgalıydı senin gibi. onleri tarayınca dalgalanırdı. 1 sene boyunca elidor turuncu sac kremi kullanmıştım düzelmişt. send işe yarar mı bilmem..