Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok uzatmıyorum hocam ya en fazla omuzlarıma kadar.
hocam o saçlara böyle yumuşatıcı düzleştirici kremlerden kullan bi dene bakalım faydası olacakmı