uzatmayın.... benden size tavsiye saçlarım neredeyse şuan belimde ama insan resmen kafayı yiyor her gün yağlanıyor yazları bi kaç saatte bile yağlandığı oluyor kafayı yersiniz benden demesi bende kestirrim ama kıyamıyorum..
Çok uzatmıyorum hocam ya en fazla omuzlarıma kadar.