• 12-01-2013, 22:56:11
    #10
    Bildiğimiz myko galiba burası? Panelden bakıyorum en yüksek adam 54 level, sanırım drop falanda zor
  • 12-01-2013, 23:11:49
    #11
    benim bu oyunu ilk oynadığım dönem 2004 2006 falandı sanırım, biz başladığımızda 3 server vardı diez, ares, xigenon, bizde xigenon da başlamıştık Sonra da 2 sene oynayıp ayrıldık hey gidi günler sonra geliştikçe tadı kaçtı
  • 12-01-2013, 23:42:22
    #12
    2005 de oynuyorduk vay be
  • 13-01-2013, 00:01:25
    #13
    Hocam güzel projeye benziyor ama bu kadar eskiden gelmeseydiniz keşke 1400lü patch den girseydiniz daha iyi olurdu bence

    GT-I9100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 13-01-2013, 00:18:27
    #14
    Maeglin ile başladık, tüm herkesi bekliyoruz arkadaşlar...

    R10 adı altında clan kurup devam edeceğiz.
  • 13-01-2013, 00:30:02
    #15
    2005 - 2006 Diez Teh.. (Taarus Orc Başkanı filandı) )

    F9devil, HitMachine, Strom, Zike vs vs vs.. Gençlik anılarım canlandı..
  • 13-01-2013, 00:42:22
    #16
    BUĞRAHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2005 - 2006 Diez Teh.. (Taarus Orc Başkanı filandı) )

    F9devil, HitMachine, Strom, Zike vs vs vs.. Gençlik anılarım canlandı..
    Aynı yıllarda başladım. 1098 patchiydi, bir tane canavar bağırıyordu giriş ekranında hatta. Sadece 2 server vardı, ares ve dies. Eternetiy clanı, Ayasofya clanı ah eski günler.
  • 13-01-2013, 01:02:48
    #17
    Üyeliği durduruldu
    BUĞRAHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2005 - 2006 Diez Teh.. (Taarus Orc Başkanı filandı) )

    F9devil, HitMachine, Strom, Zike vs vs vs.. Gençlik anılarım canlandı..
    zike-beramus f9devil-ares hic denk gelmedim. beramusta keroya denk gelmiştim bir kere.
    NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı yıllarda başladım. 1098 patchiydi, bir tane canavar bağırıyordu giriş ekranında hatta. Sadece 2 server vardı, ares ve dies. Eternetiy clanı, Ayasofya clanı ah eski günler.
    2005-2006 1299 2006 nın ikinci yarısı falan fire drake (1453) geldi.

    2007'nin ilk yarılarında 1505 patch geldi. http://images.mmorpg.com/images/scre...62004/1719.jpg

    şunu da soyleyim. knight 1098 den başlamadı. 4 haneli patche gecmemiş hali var. başka bir oyuna benziyor. sanırım malezya yapımı.

    cin pvp serverlerine girip merchant hack yapıyoduk hey gidi günler
    cin pvp serverlerinde kullanılan koxp (macro) alıp bizim pvplerde akıyorduk. ( bizim pvplerin güvenlik önlemleri cin pvpsindeki güvenlik önlemleriyle cakışıyordu )


    edanada 54 level roguem vardı. AKIKOXP ( gelmiş gecmiş en iyisi ) varken sanırım 4000 küsür de bus vardı. ( tlye cevirince 40 tanesi 5 tl yapıyor )

    düpe vardı en zevkli şey aynı anda karakter acıp kapatma vs.


    kısacası eskiden oyunun gizemi vardı. şimdi kalmadı o gizem. neden derseniz ;
    *** diyodum bu derular nerden gelmiş ne işe yarar gercekte var mı bu golemler neyin nesi ?


    edit : olympia 3 e girip char kurup o charla select character yaptktan sonra üstteki serverlere girmek. bunu bilmeyen knightın tadını alamamıştır ^^



    http://imageshack.us/photo/my-images/79/res1ae0.jpg/
  • 13-01-2013, 01:33:37
    #18
    Üyeliği durduruldu
    la bi girdim yeni herkes +10 olmuş inioada 80 level agem vardı ezik kalmış krovaz +7 setle