Eski Knight Online oyuncuları buraya
39
●2.713
- 12-01-2013, 22:56:11Bildiğimiz myko galiba burası? Panelden bakıyorum en yüksek adam 54 level, sanırım drop falanda zor
- 13-01-2013, 00:18:27Maeglin ile başladık, tüm herkesi bekliyoruz arkadaşlar...
R10 adı altında clan kurup devam edeceğiz. - 13-01-2013, 00:42:22Aynı yıllarda başladım. 1098 patchiydi, bir tane canavar bağırıyordu giriş ekranında hatta. Sadece 2 server vardı, ares ve dies. Eternetiy clanı, Ayasofya clanıBUĞRAHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ah eski günler.
- 13-01-2013, 01:02:48Üyeliği durdurulduzike-beramus f9devil-ares hic denk gelmedim. beramusta keroya denk gelmiştim bir kere.BUĞRAHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2005-2006 1299 2006 nın ikinci yarısı falan fire drake (1453) geldi.NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2007'nin ilk yarılarında 1505 patch geldi. http://images.mmorpg.com/images/scre...62004/1719.jpg
şunu da soyleyim. knight 1098 den başlamadı. 4 haneli patche gecmemiş hali var. başka bir oyuna benziyor. sanırım malezya yapımı.
cin pvp serverlerine girip merchant hack yapıyoduk hey gidi günler
cin pvp serverlerinde kullanılan koxp (macro) alıp bizim pvplerde akıyorduk. ( bizim pvplerin güvenlik önlemleri cin pvpsindeki güvenlik önlemleriyle cakışıyordu )
edanada 54 level roguem vardı. AKIKOXP ( gelmiş gecmiş en iyisi ) varken sanırım 4000 küsür de bus vardı. ( tlye cevirince 40 tanesi 5 tl yapıyor )
düpe vardı en zevkli şey
aynı anda karakter acıp kapatma vs.
kısacası eskiden oyunun gizemi vardı. şimdi kalmadı o gizem. neden derseniz ;
*** diyodum bu derular nerden gelmiş ne işe yarar gercekte var mı bu golemler neyin nesi ?
edit : olympia 3 e girip char kurup o charla select character yaptktan sonra üstteki serverlere girmek. bunu bilmeyen knightın tadını alamamıştır ^^

http://imageshack.us/photo/my-images/79/res1ae0.jpg/
- 13-01-2013, 01:33:37Üyeliği durduruldula bi girdim yeni herkes +10 olmuş
inioada 80 level agem vardı ezik kalmış krovaz +7 setle
Sonra da 2 sene oynayıp ayrıldık hey gidi günler
Teh.. (Taarus Orc Başkanı filandı) 