Konu
Eski Knight Online oyuncuları buraya
13-01-2013, 00:18:27
#14
LordHaseky
Maeglin ile başladık, tüm herkesi bekliyoruz arkadaşlar...
R10 adı altında clan kurup devam edeceğiz.