• 11-01-2013, 03:00:41
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Merhaba arkadaşlar bir müşterim için hazırlamış olduğum server'i sizlerede tanıtmak istedim. Knight Online sevenlerin hoşuna gidebilicek bir server oldu ben yaparken çok keyif aldım oynamak isteyenlerin eğleneceklerinden eminim
    D.N : Para ödülü gerçektir.

    Sevgili Knight Online oyuncuları,
    
    
    TheKnightOnline ekibi olarak hazırlamış olduğumuz Poseidon server'ını sizlere tanıtmaktan çok mutluyuz!
    Başlıca Özellikler ; Level sınırı 62 (Zaman ilerledikçe 65. ve 70. Seviyeler aktif edilecek.) Level kasmak için istenilen exp miktarları MYKO ya uygun şekilde ayarlandı. Drop oranlarıda aynı şekilde MYKO ya özgü olarak ayarlandı. Tüm haritalarda MYKO ya uygun şekilde (Lufer,Elmorad,Old Colony Zone) Tüm skiller bire bir Knight Empire dönemine ait. Ekstra Özellikler ; * Border Defance War (Server açılışından sonra level ortalamasına göre tahminen 10 gün içerisinde aktif edilecek) * Low Class, Middle Class scroll ları sorunsuz olarak çalışıyor. * Chaos Stone (USKO dan bildiğiniz gibi bowl'da bulunan Chaos ağacını yok ettiğiniz zaman rasgele 5 adet boss karşınıza çıkacak, bu bosslardan tüm itemlerin çıkması muhtemel. Master itemleride dahil) * Kill Point (Colony Zone bölgesinde öldürdüğünüz her düşman için 1 adet Kill Point ve 5000 Exp kazanacaksınız. Kill Point ilerleyen zamanlarda etkinlik için kullanılacaktır.) * Colony Zone Monument Colony Zone kalesinde bulunan monument'i yok eden ırk her öldürdüğü düşman için +15 daha fazla NP kazanacak. * Power Up Store'dan satın aldığınız Knight Cash ve Premium paketlerini oyun içersinde Market açarak ya da trade ile satabilirsiniz. Drop ; Drop oranları MYKO tarzını bozmadan hazırlanmıştır. Upgrade; Orjinal MYKO tarzını bozmadan hazırlanmıştır. Upgrade limiti +6 dır. 65 Level yaması geldiği zaman +7 olacak. 70 Level yaması geldiği zaman +8 olacka. Master ve Skill Görevleri ; Master ve skill görevleri tamamiyle orjinal MYKO şeklinde. Oyuncu Rehberi ; Sizler için hazırlamış olduğumuz oyuncu rehberine mutlaka göz atın. Aktiviteler ; Lunar War haftada 3 kez yapılacak. Snow War haftada 2 kez yapılacak. ( Savaşın haritası Counter-Strike'dan aşina olduğunuz fy_iceworld map'inde gerçekleştirilecek ve herkesin elinde sniper olacak ) Castle Siege War en az 6 clan g3 olduktan sonra yapılacak. Ödüller ; İlk 62. Seviye'ye ulaşan oyuncumuza 250 TL İlk 65. Seviye'ye ulaşan oyuncumuza 300 TL İlk 70. Seviye'ye ulaşan oyuncumuza 350 TL D.N : her ırk için 1 kazanan olacaktır. Toplam ödül miktarı 1800 TL Kazan oyuncularımız isterlerse ödüllerini Knight Cash şeklinde alabilirler. Ödüllerimiz kesinlikle aldatıcı değildir. PvpHosting.net tarafından dağıtılacaktır. IP Adresi : login.theknightonline.com Facebook : facebook.com/theknightonline Client download linki aşağıdadır. Client boyutu 260mb Indir Oyunu monitörünüzün desteklediği tüm çözünürlüklerde oynayabilirsiniz. 1080p HD desteği mevcuttur. Bunun için options ı açıp istediğiniz çözünürlüğü seçebilirsiniz. Açılış tarihi, 11 Ocak Cuma Saat 21:00 olarak belirlenmiştir. detaylı bilgi için lütfen web sitemizi ve facebook sayfamızı ziyaret ediniz. Trailer Video
    The Knight Online Official Game Trailer - YouTube
    Saygılarımızla, The Knight Online Ekibi.
  • 11-01-2013, 11:00:58
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Çok uzun zaman oldu oynamayalı, unuttum hatta bir çok şeyi.. Bi heveslendim şimdi yine. Girip bakıcam
  • 11-01-2013, 11:09:20
    #3
    Harita eski haritamı? Breth vs vs.
  • 11-01-2013, 11:10:21
    #4
    Uix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harita eski haritamı? Breth vs vs.
    yok galiba bi üstü.o eski harika 1099 versiyonunda kalma.1299 da değişti elmorad luferson oldu.
  • 11-01-2013, 12:20:08
    #5
    pre varsa gelmem para veren 60 olur presiz napcak ?
  • 11-01-2013, 13:13:01
    #6
    bu sitedeki gibi resimleri slayt şeklinde nasıl yayınlayabilirim?

    konudan alakasız oldu kusura bakmayın
  • 11-01-2013, 13:22:01
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok uzun zaman oldu oynamayalı, unuttum hatta bir çok şeyi.. Bi heveslendim şimdi yine. Girip bakıcam
    aynen geçenlerde girdim unutmuşum oynamayı aposa çağırdılar hiç birşey yapamadım
  • 11-01-2013, 13:39:02
    #8
    fire drake'den önce daha hoştu oyun ya . özellikle ilk pvp server turkgamer miydi türkgaming miydi neydi kısacası türko diyorduk çok iyiydi o zamanlar.
  • 12-01-2013, 22:23:37
    #9
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Burasıda gayet keyifli halen başlayabilirsiniz 54 levelden yüksek kimse yok