2005 - 2006 Diez

Teh.. (Taarus Orc Başkanı filandı)

)
F9devil, HitMachine, Strom, Zike vs vs vs.. Gençlik anılarım canlandı..
zike-beramus f9devil-ares hic denk gelmedim. beramusta keroya denk gelmiştim bir kere.
Aynı yıllarda başladım. 1098 patchiydi, bir tane canavar bağırıyordu giriş ekranında hatta. Sadece 2 server vardı, ares ve dies. Eternetiy clanı, Ayasofya clanı

ah eski günler.
2005-2006 1299 2006 nın ikinci yarısı falan fire drake (1453) geldi.
2007'nin ilk yarılarında 1505 patch geldi.
http://images.mmorpg.com/images/scre...62004/1719.jpg
şunu da soyleyim. knight 1098 den başlamadı. 4 haneli patche gecmemiş hali var. başka bir oyuna benziyor. sanırım malezya yapımı.
cin pvp serverlerine girip merchant hack yapıyoduk hey gidi günler

cin pvp serverlerinde kullanılan koxp (macro) alıp bizim pvplerde akıyorduk. ( bizim pvplerin güvenlik önlemleri cin pvpsindeki güvenlik önlemleriyle cakışıyordu )
edanada 54 level roguem vardı. AKIKOXP ( gelmiş gecmiş en iyisi ) varken sanırım 4000 küsür de bus vardı. ( tlye cevirince 40 tanesi 5 tl yapıyor )
düpe vardı en zevkli şey

aynı anda karakter acıp kapatma vs.
kısacası eskiden oyunun gizemi vardı. şimdi kalmadı o gizem. neden derseniz ;
*** diyodum bu derular nerden gelmiş ne işe yarar gercekte var mı bu golemler neyin nesi ?
edit : olympia 3 e girip char kurup o charla select character yaptktan sonra üstteki serverlere girmek. bunu bilmeyen knightın tadını alamamıştır ^^
http://imageshack.us/photo/my-images/79/res1ae0.jpg/