Konu
Eski Knight Online oyuncuları buraya
12-01-2013, 23:11:49
#11
Maeglin
benim bu oyunu ilk oynadığım dönem 2004 2006 falandı sanırım, biz başladığımızda 3 server vardı diez, ares, xigenon, bizde xigenon da başlamıştık
Sonra da 2 sene oynayıp ayrıldık hey gidi günler
sonra geliştikçe tadı kaçtı