benim bu oyunu ilk oynadığım dönem 2004 2006 falandı sanırım, biz başladığımızda 3 server vardı diez, ares, xigenon, bizde xigenon da başlamıştık Sonra da 2 sene oynayıp ayrıldık hey gidi günler sonra geliştikçe tadı kaçtı