• 28-12-2012, 17:52:13
    #1
    Merhaba 12.12.12 tarihinde kart başvurusu yaptık ayın 20 sinde "Akbank gönderiniz verilen adreste bulunamadığınızdan teslim edilememiştir.Halbuki bütün gün evdeydik sonra aktif.com şikayetlerini okudum günde an az 5-10 şikayet alıyorlar.Kimisinin kartı yanlış kişiye verilmiş kimisininki daha yollanmadan bankaya geri yollanmış

    http://www.sikayetvar.com/firma/detay/aktif-ileti

    kartı teslim etmedikleri gibi bu sözde firmaya hiçbir şekilde ulaşamıyoruz.3 hafta olucak kredi kartımız bize ulaşmadı ne yapmamız gerek bu durumu yaşayan var mı ?
  • 28-12-2012, 17:57:02
    #2
    Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba 12.12.12 tarihinde kart başvurusu yaptık ayın 20 sinde "Akbank gönderiniz verilen adreste bulunamadığınızdan teslim edilememiştir.Halbuki bütün gün evdeydik sonra aktif.com şikayetlerini okudum

    http://www.sikayetvar.com/firma/detay/aktif-ileti

    kartı teslim etmedikleri gibi bu sözde firmaya hiçbir şekilde ulaşamıyoruz.3 hafta olucak kredi kartımız bize ulaşmadı ne yapmamız gerek bu durumu yaşayan var mı ?
    Bursada ikamet ediyorum.Bu kurye firmasıyla 2 adet banka kartı aldım.Biri enparanınki.Enpara bir hafta olmadan geldi.Diğer iş bank.O 15 günü geçmişti.Sanırım bu gönderiler birazda bankalarla ilgili.Hızlı gelmesi için bankanın daha fazla ücret ödemesi vb gerekiyor olabilir.Ayrıca normal şartlarda kuryeler 15 günden önce dağıtıma çıkmıyormuş,kuryenin kendisi söylemişti.Normal bir durumdur yani.
  • 28-12-2012, 18:00:32
    #3
    sarfom94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bursada ikamet ediyorum.Bu kurye firmasıyla 2 adet banka kartı aldım.Biri enparanınki.Enpara bir hafta olmadan geldi.Diğer iş bank.O 15 günü geçmişti.Sanırım bu gönderiler birazda bankalarla ilgili.Hızlı gelmesi için bankanın daha fazla ücret ödemesi vb gerekiyor olabilir.Ayrıca normal şartlarda kuryeler 15 günden önce dağıtıma çıkmıyormuş,kuryenin kendisi söylemişti.Normal bir durumdur yani.
    ben beklerim ama gelmedikleri halde gelipte bulamamış gibi mesaj atmaları çok garip geldi.
  • 28-12-2012, 18:04:27
    #4
    Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben beklerim ama gelmedikleri halde gelipte bulamamış gibi mesaj atmaları çok garip geldi.
    Valla öyle şeyleri de var.Mesela gelmeden birkaç gün önce sözde haber verecekler ama geldikten sonra arıyorlar ben geldim nerdesiniz diye
  • 28-12-2012, 18:10:20
    #5
    sarfom94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla öyle şeyleri de var.Mesela gelmeden birkaç gün önce sözde haber verecekler ama geldikten sonra arıyorlar ben geldim nerdesiniz diye
    gelsinlerde öncemi arıyor sonramı önemli değil

    sağolun hocam yardımlarınız için ben kart gelirse veya gelmez ise buradan bildirirm.
  • 28-12-2012, 19:56:39
    #6
    Ben de bugün TEB'i aradım kredi kartı kuryeye vereli 2 hafta oldu dedim hala giden gelen yok dağıtımı çıktı 1-2 gün içinde gelir diyor.Olmadı kuryeyi arıcam
  • 28-12-2012, 20:06:23
    #7
    Şefim biz kuryeye bile ulaşamıyoruz adamlar gizli örgüt gibi çalışıyorlar.Ulaşmak mümkün değil telefon numarası koymuşler telesekreter çıkıyor adres bilgisi teyit ettiriyor felan filan bu nasıl iş ya nasıl böyle ciddiyetsiz bir firma ile çalışabilir koca akbank anlamış değilim kartı kullanmadan kapatıcam bu nedir böyle ya
  • 28-12-2012, 20:30:56
    #8
    eğer akbank müşteri hizmetlerini arayıp durumu bildirirseniz istediğiniz şubeye teslim edilmesini sağlayabilirsiniz. 5-6 günde şubeye gidiyor en geç. sonra şubeden gidip kendiniz teslim alabilirsiniz. aynısı benim başıma geldi. kuryeci ile buluşamadık. sonra şubeye istettim 4 gün sonra aldım.
  • 28-12-2012, 20:32:23
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam 15gün nedirki bende garantiden bekliyorum 3ay önce kuryeye teslim edildi bekliyoruz bakalım