Merhaba 12.12.12 tarihinde kart başvurusu yaptık ayın 20 sinde "Akbank gönderiniz verilen adreste bulunamadığınızdan teslim edilememiştir.Halbuki bütün gün evdeydik sonra aktif.com şikayetlerini okudum günde an az 5-10 şikayet alıyorlar.Kimisinin kartı yanlış kişiye verilmiş kimisininki daha yollanmadan bankaya geri yollanmış
http://www.sikayetvar.com/firma/detay/aktif-ileti
kartı teslim etmedikleri gibi bu sözde firmaya hiçbir şekilde ulaşamıyoruz.3 hafta olucak kredi kartımız bize ulaşmadı ne yapmamız gerek bu durumu yaşayan var mı ?