sarfom94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bursada ikamet ediyorum.Bu kurye firmasıyla 2 adet banka kartı aldım.Biri enparanınki.Enpara bir hafta olmadan geldi.Diğer iş bank.O 15 günü geçmişti.Sanırım bu gönderiler birazda bankalarla ilgili.Hızlı gelmesi için bankanın daha fazla ücret ödemesi vb gerekiyor olabilir.Ayrıca normal şartlarda kuryeler 15 günden önce dağıtıma çıkmıyormuş,kuryenin kendisi söylemişti.Normal bir durumdur yani.
ben beklerim ama gelmedikleri halde gelipte bulamamış gibi mesaj atmaları çok garip geldi.