Şefim biz kuryeye bile ulaşamıyoruz adamlar gizli örgüt gibi çalışıyorlar.Ulaşmak mümkün değil telefon numarası koymuşler telesekreter çıkıyor adres bilgisi teyit ettiriyor felan filan bu nasıl iş ya nasıl böyle ciddiyetsiz bir firma ile çalışabilir koca akbank anlamış değilim kartı kullanmadan kapatıcam bu nedir böyle ya