Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben beklerim ama gelmedikleri halde gelipte bulamamış gibi mesaj atmaları çok garip geldi.
Valla öyle şeyleri de var.Mesela gelmeden birkaç gün önce sözde haber verecekler ama geldikten sonra arıyorlar ben geldim nerdesiniz diye