• 22-12-2012, 23:45:01
    #28
    Softurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet başlık ilgi çekmek için aslında ama konunun dışına fazla çıkmıyoruz.
    Bu sene yılbaşı büyük ikramiyesi 45M Türk Lirası.
    Size çıktığını varsayalım.
    Ne yapardınız?

    Bana çıksaydı paranın çoğunluğunu web'e yatırırdım.
    bana çıksaydı web'e yatırdığın için seni iyi bir beyin cerrahisinde tedavi ettirirdim
  • 22-12-2012, 23:47:00
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana çıksaydı web'e yatırdığın için seni iyi bir beyin cerrahisinde tedavi ettirirdim
    Doğru söylediniz değiştiriyorum 44,9 milyonunu webe yatırırır kalan 100 bin liraylada size terbiye kursu aldırırdım.
  • 22-12-2012, 23:51:42
    #30
    Şimdi ki düşüncemizle sonraki düşüncemiz kesinlikle farklı olurdu. Alırdım yakardim falan fasa fiso
  • 22-12-2012, 23:53:36
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Şuna emin olun o para sizden kat kat çıkıyor
  • 23-12-2012, 02:14:38
    #32
    ünideki bölüm hocalarıma söver kaydımı özel üniye aldırırdım
  • 23-12-2012, 02:17:44
    #33
    Bankaya yatırır, faiziyle yaşarım..
  • 23-12-2012, 02:21:38
    #34
    Öncelikle kesinlikle muhtaç bir takım insanların yardımına giderdim. Borçlarımı sıfırlar bir yada bir kaç ev alırdım. Sonra tabi sıfır bir araç alırdım ve iş kurardım gerisi banka faizi. Allah bereket versin.
  • 23-12-2012, 02:35:14
    #35
    Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bankaya yatırır, faiziyle yaşarım..
    aynen ana para durur faiz yeter, faiziylede dunya turu malta, maldiv adalari
  • 23-12-2012, 02:36:31
    #36
    Web'e yatırımdan başka birşey düşünemiyorum..