• 23-12-2012, 02:38:24
    #37
    15 tane çeyrek aldım o ben olabilirim
  • 23-12-2012, 10:54:07
    #38


    Çok lüks bir apartman dairesi alırdım.

    Muhtemelen işimden istifa edip bir özel okul açardım.

    Hep içimde ukte olduğu için 200-250 bin tl kadar internete yatırım yapardım.
  • 23-12-2012, 13:56:33
    #39
    İlk önce lüks olmayan bir araç alırdım ki uzaktaki yakınlar çakmasın Sonra 3/1 ile işe eve ve webe yatırım yapardım.3/1 ile insanlara yardım etmek için harcardım.Evsizlere ev yapmak gibi....Kalan 3/1 ini de çok yakınlarıma dağıtırdım.



    Böyle birşey alırdım
  • 23-12-2012, 15:12:14
    #40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bugüne kadar kim hayrını görmüşte ben göreceğim diyerek, paraları ısınmak maksadıyla yakardım ( Hayatımda hiç piyango bileti almadım, almam da ).
  • 23-12-2012, 15:17:23
    #41
    Üyeliği durduruldu
    bu yıl bende bosa para vermeyin bilete
  • 23-12-2012, 15:38:24
    #42
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.

    Yakarım...