Büyük ikramiye bana çıktı! - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Büyük ikramiye bana çıktı!
41
●
4.699
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Büyük ikramiye bana çıktı!
1
2
3
4
5
23-12-2012, 02:38:24
#37
HaCKeW
15 tane çeyrek aldım o ben olabilirim
23-12-2012, 10:54:07
#38
KompLo
Çok lüks bir apartman dairesi alırdım.
Muhtemelen işimden istifa edip bir özel okul açardım.
Hep içimde ukte olduğu için 200-250 bin tl kadar internete yatırım yapardım.
23-12-2012, 13:56:33
#39
Pnomed
İlk önce lüks olmayan bir araç alırdım ki uzaktaki yakınlar çakmasın
Sonra 3/1 ile işe eve ve webe yatırım yapardım.3/1 ile insanlara yardım etmek için harcardım.Evsizlere ev yapmak gibi....Kalan 3/1 ini de çok yakınlarıma dağıtırdım.
Böyle birşey alırdım
23-12-2012, 15:12:14
#40
MertWeb
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bugüne kadar kim hayrını görmüşte ben göreceğim diyerek, paraları ısınmak maksadıyla yakardım ( Hayatımda hiç piyango bileti almadım, almam da ).
23-12-2012, 15:17:23
#41
Rebelfa
Üyeliği durduruldu
bu yıl bende bosa para vermeyin bilete
23-12-2012, 15:38:24
#42
selimkajmer
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Yakarım...
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler