• 22-12-2012, 21:50:16
    #19
    MP da hile varmış o yüzden ben bilet almadım.
  • 22-12-2012, 21:52:00
    #20
    Çeyrek aldım amorti bile zor çıkar 10 tl yazık oldu
  • 22-12-2012, 22:17:03
    #21
    Üyeliği durduruldu
    04.12.2012 19:03 ( Satın alma tarihine dikkat )
    31 Aralık 2012 Yılbaşı Özel Çekilişi
    Çeyrek
    9064169
    10,00 TL

    9064169

    Arkadaşlar çekiliş bu noya çıkarsa Çekilişten sonra PM atan ilk 500 üyeye 1 yıllık GOLD üyelik hediyem olacak

    45.000.000-5000 TL desek iyi para dağıttım
  • 22-12-2012, 22:17:35
    #22
    Yapılamayacak şey yok (:
  • 22-12-2012, 22:19:34
    #23
    Üyeliği durduruldu
    bana çıksa o para türkiyede büyük bi arsa satın alır ülke kurardım
    haksızlığın olmadığı adaletin olduğu bi şekilde yönetirdim
  • 22-12-2012, 22:45:49
    #24
    Tutarsa kimseye haber etmeden kaçarım parayı alırım süprüüüzzz diye geri dönerim sonrada bi araba bi ev kalanıda at bankaya dursun
  • 22-12-2012, 23:03:22
    #25
    İlk önce ailemin tüm borçlarını kapatırdım. Sonra güzel bir semtten güzel bir ev ve iyi bir araç alırdım. Anne-babamın çalıştığı işten alırdım. Onlara hem boş durmayacakları hem de çalışacakları daha kolay iş kurardım. Kırtasiye ya da tuhafiye falan gibi. Eğitimim için bir kısmını kenara saklardım tabi.Son teknoloji ürünü bilgisayar falan toplardım.Kendime yeni hobiler edinirdim. Öyle yardım yapardım falan diye yazıp çizmeyeceğim haram para sonuçta ne desek boş ama o işler için de bir miktar ayırırdım. Öle yani hayal kurmak güzelmiş gerçekten
  • 22-12-2012, 23:21:34
    #26
    baya bi miktarini hayvan barinaklarina adarim.. bi miktari ilede maddi durumu kötü olan öğrencilere adardim.. kalani ilede konuta yatirim yapar ordan gelen kiralarlada keyfime bakardim
  • 22-12-2012, 23:28:57
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bana çıkarsa hayır falan işlemem haram parayla hayır olmaz diyip duruyolar