İlk önce ailemin tüm borçlarını kapatırdım. Sonra güzel bir semtten güzel bir ev ve iyi bir araç alırdım. Anne-babamın çalıştığı işten alırdım. Onlara hem boş durmayacakları hem de çalışacakları daha kolay iş kurardım. Kırtasiye ya da tuhafiye falan gibi. Eğitimim için bir kısmını kenara saklardım tabi.Son teknoloji ürünü bilgisayar falan toplardım.Kendime yeni hobiler edinirdim. Öyle yardım yapardım falan diye yazıp çizmeyeceğim haram para sonuçta ne desek boş ama o işler için de bir miktar ayırırdım. Öle yani hayal kurmak güzelmiş gerçekten