• 22-12-2012, 17:58:24
    #10
    Öncelikle Amerika New York turu yaparım. Ardından 5.cadde ye yakın bir yerden ev alırdım. Bir de lüks bir tekne alıp arada mavi tura çıkardım. Türkiye ve Amerika da bir çok fabrika açar işletirdim. Ailemi de yanıma alıp geri kalan ömrümü bu şekilde tamamlarım..
  • 22-12-2012, 18:00:42
    #11
    Üyeliği durduruldu
    parayla ne yapacağımı düşünmesi için parasıyla düşünür adam tutardım.
  • 22-12-2012, 18:01:34
    #12
    Büyük ikramiye çeyreğe çıkmış ve diziliş 8.....7 gibi bir numara ise 100.000 lirasını 500 lük şeklinde 200 kişiye dağıtacağım 1 Ocakta buradayım .
  • 22-12-2012, 19:16:28
    #13
    ali ağaoğluyla ortak olurum...
  • 22-12-2012, 19:31:08
    #14
    expetus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ali ağaoğluyla ortak olurum...
    45milyon TL yetmez sanırım
  • 22-12-2012, 19:33:02
    #15
    ev, m3 sonrasında mesleğim olan lojistiğe yatırım yapar iş kurarım.
  • 22-12-2012, 19:36:32
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Faiz Hariç Diğer Türlü Yollar İle Değerlendiririm . İlk Başta R10 Satın Alırım
  • 22-12-2012, 21:37:39
    #17

    vindiesel'in arabası

    batman'in evi

    alacakaranlık serisi edward cullen ve ailesinin evi


    Bunları satın alırdım başka birşey istemiyorum
  • 22-12-2012, 21:43:28
    #18
    İlk işim Lüx bir araba sonra bulunduğum yerde ekmek fiyatını direk yarıya indiririm iş yerim de vatandaşa hayrımız olsun diye sonra tabiki yapacak birşeyler bulurum arkadaşlarım artacağı için tek kalmam .D