Büyük ikramiye bana çıktı!
41
●4.699
- 22-12-2012, 17:58:24Öncelikle Amerika New York turu yaparım. Ardından 5.cadde ye yakın bir yerden ev alırdım. Bir de lüks bir tekne alıp arada mavi tura çıkardım. Türkiye ve Amerika da bir çok fabrika açar işletirdim. Ailemi de yanıma alıp geri kalan ömrümü bu şekilde tamamlarım..
- 22-12-2012, 18:00:42Üyeliği durdurulduparayla ne yapacağımı düşünmesi için parasıyla düşünür adam tutardım.
- 22-12-2012, 19:31:0845milyon TL yetmez sanırımexpetus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2012, 19:33:02ev, m3 sonrasında mesleğim olan lojistiğe yatırım yapar iş kurarım.
- 22-12-2012, 19:36:32Üyeliği durdurulduFaiz Hariç Diğer Türlü Yollar İle Değerlendiririm . İlk Başta R10 Satın Alırım
- 22-12-2012, 21:37:39

vindiesel'in arabası

batman'in evi

alacakaranlık serisi edward cullen ve ailesinin evi

Bunları satın alırdım
başka birşey istemiyorum
- 22-12-2012, 21:43:28İlk işim Lüx bir araba sonra bulunduğum yerde ekmek fiyatını direk yarıya indiririm iş yerim de
vatandaşa hayrımız olsun diye sonra tabiki yapacak birşeyler bulurum arkadaşlarım artacağı için tek kalmam .D
100.000 lirasını 500 lük şeklinde 200 kişiye dağıtacağım 


.jpg)