Evet başlık ilgi çekmek için aslında ama konunun dışına fazla çıkmıyoruz.
Bu sene yılbaşı büyük ikramiyesi 45M Türk Lirası.
Size çıktığını varsayalım.
Ne yapardınız?
Bana çıksaydı paranın çoğunluğunu web'e yatırırdım.
bana çıksaydı web'e yatırdığın için seni iyi bir beyin cerrahisinde tedavi ettirirdim