Geçen sene bir şiirimi paylaşmıştım, yorumlardan sonra birdaha yazmadım yani 2/3 hafta öncesine kadar. Şimdi ise tekrar başladım. Olumlu ve olumsuz yorumlar vardı. Neyse aşağıdan okuyabilirsiniz:Her Şeyi Unutturur Bir Umut
Görünce seni büyüleniyor gözlerim, kalbim,
Sorarım sana, sensiz hayatı ben neyleyim?
Kalbimde vardır daima mutlak bir yerin,
Her şeyin başlayıp bittiği yerde, sendeyim.
Hatırlar mısın seninle başlardım haftaya, güne,
Hala tükenmeyen bir umut var, çıkıp gelirsin diye.
Çok geçmeden bulmuşsundur birini yerime,
Elimden gelen tek şeyse ıslak gözlerle bakmaktır geriye.
Düşünürüm, mutluluk mu bencil, umutlar mı kıskanç,
Sen ki teksin, özelsin takmışsın kalbime bir kıskaç
Aynaya bakınca gördüğüm sevgiye aç,
Bir çocuk gibi sarılayım sana, bana kalbini aç.
İnanmazdım, deseler aşık olacakmış Berkan,
Şimdiyse içindeymiş kalbim kan, revan.
Bakma ardına, görme mutsuzluğumu senden kalan,
Bakarsan da göreceğin şey gözlerimdir umutla bakan.