• 21-12-2012, 14:02:13
    #1
    Geçen sene bir şiirimi paylaşmıştım, yorumlardan sonra birdaha yazmadım yani 2/3 hafta öncesine kadar. Şimdi ise tekrar başladım. Olumlu ve olumsuz yorumlar vardı. Neyse aşağıdan okuyabilirsiniz:

    Her Şeyi Unutturur Bir Umut

    Görünce seni büyüleniyor gözlerim, kalbim,
    Sorarım sana, sensiz hayatı ben neyleyim?
    Kalbimde vardır daima mutlak bir yerin,
    Her şeyin başlayıp bittiği yerde, sendeyim.

    Hatırlar mısın seninle başlardım haftaya, güne,
    Hala tükenmeyen bir umut var, çıkıp gelirsin diye.
    Çok geçmeden bulmuşsundur birini yerime,
    Elimden gelen tek şeyse ıslak gözlerle bakmaktır geriye.

    Düşünürüm, mutluluk mu bencil, umutlar mı kıskanç,
    Sen ki teksin, özelsin takmışsın kalbime bir kıskaç
    Aynaya bakınca gördüğüm sevgiye aç,
    Bir çocuk gibi sarılayım sana, bana kalbini aç.

    İnanmazdım, deseler aşık olacakmış Berkan,
    Şimdiyse içindeymiş kalbim kan, revan.
    Bakma ardına, görme mutsuzluğumu senden kalan,
    Bakarsan da göreceğin şey gözlerimdir umutla bakan.
  • 21-12-2012, 14:06:51
    #2
    bazı yerleri güzel bazı yerleri kötü olmuş bana genel olarak güzel ama.
  • 21-12-2012, 14:08:19
    #3
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bazı yerleri güzel bazı yerleri kötü olmuş bana genel olarak güzel ama.
    Teşekkür ederim hocam
  • 21-12-2012, 14:22:25
    #4
    her dizede kafiye aramayınız. bi süre sonra çocuksu durur.yani bu eleştiri değil tavsiyedir.
  • 21-12-2012, 14:42:50
    #5
    sahadantv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her dizede kafiye aramayınız. bi süre sonra çocuksu durur.yani bu eleştiri değil tavsiyedir.
    Evet hocam, onu başka arkadaşlarım da söyledi. Yeni başladığım için kafiyeyi o şekilde sağlayabiliyordum sadece. O sorunumun da üstesinden gelebilirim umarım. Tavsiyeniz için teşekkür ederim
  • 21-12-2012, 16:21:34
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bende tam tersi durumdayım. Bi ara baya bi yazıyordum ama son bikaç aydır elime kalem almak gelmiyor içimden. Yine geçenlerde burda paylaştığım bi şiirim;

    Alıntı
    İlk defa kalp atışımda hızlanma oldu o gün,
    İlk defa heyecandan ne yapacağımı şaşırdım adeta,
    İlk defa bütün gün huzurlu, mutluydum,
    İlk defa gerçekten aşık oldum aslında...
    Dedim ya ilk defa işte aklım fikrim o oldu,
    İlk defa onu düşünmekten başka bir şey yapamaz oldum,
    İlk defa onsuzluk nasıl bir şey olur acaba diye düşünür oldum..
    Ve aslında, ilk defa doğruları yazmak için aldım kalemi elime,
    İlk defa sabaha kadar yazmak istedim belkide,
    Evet yalan yok ilk defa, gerçekten aşık oldum...
    Yok işte öncesi, ilk defa aşkın ne olduğunu anladım,
    İlk defa hayatın ne kadar güzel olduğunu farkettim,
    İlk defa ölüm denilen şeyden korkar oldum,
    Onsuz bir dünyanın anlamsızlığını anladım ilk defa,
    Öyle herkesinki gibi basit bir şey değil bu,
    Tarif edilemez bir duygu bu,
    Anlamamanız normal tabi,
    Siz hiç ilk defa aşık oldunuz mu ?..
    Gülüyorsunuz değil mi bu cümleye şimdi,
    Ama bilmiyorsunuzki ilk aşkın ne olduğunu,
    Anlamıyorsunuzki ilk aşkın ne kadar özel olduğunu...
    Anlatılmaz yaşanır derler ya hani,
    İşte öyle bir şey belki bu da,
    Ama tek fark nasıl yaşadığın aslında...
    Baya bi var aslında, akrostiş falanda çok yazdım. Belkide kafamın bambaşka bi yerde olmasından kaynaklıdır şuan yazamayışımın sebebi.. Toparlancak gibide değil şuan bu durum.

    Neyse sizin şiirde arkadaşların dediği gibi hocam. Benimde o tarz çok var, bazılarını tekrar tekrar okuyunca kendi kendime gülüyorum hatta
  • 21-12-2012, 16:33:17
    #7
    Ehm, bendende bir parça birşeyler..Biraz webmasterlığa kaçmış vaziyette.Bu şiirimi öncedende paylaşmıştım.



    Tarlaya ektim tütünü
    Çekirge yemiş kökünü
    Bu şiiri beğenmiyenin
    Cümle alem -404 NOT FOUND-
  • 21-12-2012, 16:59:51
    #8
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende tam tersi durumdayım. Bi ara baya bi yazıyordum ama son bikaç aydır elime kalem almak gelmiyor içimden. Yine geçenlerde burda paylaştığım bi şiirim;



    Baya bi var aslında, akrostiş falanda çok yazdım. Belkide kafamın bambaşka bi yerde olmasından kaynaklıdır şuan yazamayışımın sebebi.. Toparlancak gibide değil şuan bu durum.

    Neyse sizin şiirde arkadaşların dediği gibi hocam. Benimde o tarz çok var, bazılarını tekrar tekrar okuyunca kendi kendime gülüyorum hatta
    Evet hocam, baya iyiymiş sizinkisi. Benim de sanırım 12/13 tane var sanırım ama geneli bu şekilde. Umarım şiirde ahengi daha farklı bir şekilde sağlamayı başarabilirim

    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ehm, bendende bir parça birşeyler..Biraz webmasterlığa kaçmış vaziyette.Bu şiirimi öncedende paylaşmıştım.



    Tarlaya ektim tütünü
    Çekirge yemiş kökünü
    Bu şiiri beğenmiyenin
    Cümle alem -404 NOT FOUND-
    ahah iyiymiş hocam