Bende tam tersi durumdayım. Bi ara baya bi yazıyordum ama son bikaç aydır elime kalem almak gelmiyor içimden. Yine geçenlerde burda paylaştığım bi şiirim;
Baya bi var aslında, akrostiş falanda çok yazdım. Belkide kafamın bambaşka bi yerde olmasından kaynaklıdır şuan yazamayışımın sebebi.. Toparlancak gibide değil şuan bu durum.
Neyse sizin şiirde arkadaşların dediği gibi hocam. Benimde o tarz çok var, bazılarını tekrar tekrar okuyunca kendi kendime gülüyorum hatta
Evet hocam, baya iyiymiş sizinkisi. Benim de sanırım 12/13 tane var sanırım ama geneli bu şekilde. Umarım şiirde ahengi daha farklı bir şekilde sağlamayı başarabilirim
Ehm, bendende bir parça birşeyler..Biraz webmasterlığa kaçmış vaziyette.Bu şiirimi öncedende paylaşmıştım.
Tarlaya ektim tütünü
Çekirge yemiş kökünü
Bu şiiri beğenmiyenin
Cümle alem -404 NOT FOUND-
ahah iyiymiş hocam