Ehm, bendende bir parça birşeyler..Biraz webmasterlığa kaçmış vaziyette.Bu şiirimi öncedende paylaşmıştım.



Tarlaya ektim tütünü
Çekirge yemiş kökünü
Bu şiiri beğenmiyenin
Cümle alem -404 NOT FOUND-