her dizede kafiye aramayınız. bi süre sonra çocuksu durur.yani bu eleştiri değil tavsiyedir.
Evet hocam, onu başka arkadaşlarım da söyledi. Yeni başladığım için kafiyeyi o şekilde sağlayabiliyordum sadece. O sorunumun da üstesinden gelebilirim umarım. Tavsiyeniz için teşekkür ederim