• 11-12-2012, 12:45:35
    #1
    Merhaba Arkadaşlar ;

    Az önce eve askerlik bi kağıt geldi. İlk başta çork korktum çünkü askerliğimi ertelemiştim 2015 e kadar 92 liyim bu arada kimlikte. neyse kağıtta

    Milli Savunma Bakanlığı
    Askerlik Şube Başkanlığı
    ...
    ..

    AS.Ş : ...
    Konu : İdari Para Cezası

    1) 1111 sayılı askerlik kanunu'nun 'nci maddesi gereğince il/ilçe idare kurulu tarafından idari para cezası ile cezalandırıldınız.

    2) Tarafınıza verilen idari para cezasına itirazınızın olması durumunda, 5326 sayılı Kabahatler kanunu gereğince 15 gün içinde sulh ceza mahkemesine dava açabilirsiniz.

    3) Askerlik hizmetini yerine getirecekler için idari para cezasının tahsili askerlik hizmetinden sonra gerçekleşecektir.

    4) Cezasının tahsilinin ertelenmesi halinde cezanın tahsiline yönelik zamanaşımı işlemeyecektir.

    5) Ayrıca, ilk sevk edildiğiniz birliğe gecikmeksizin katılmanız halinde verilen idari para cezası yarıya düşürülerek tahsil edilecektir.

    Rica ederim.


    Şimdi arkadaşlar bu para cezası ne kadar oluyor ? bilen var mı ????
    Gidip neyse ödemek istiyorum, başımı belaya almak istemiyorum

    Yarın askerlik şubesine gidip elimdeki kağıdı ve askerlik süremi uzattığıma dair belgeyi götürsem parayı versem bi sorun kalmaz değil mi ?

    Zorla askere götürmesinlerde daha genciz Aramızda böyle bir kağıt alan başka arkadaşlar var mı aceba ?
  • 11-12-2012, 12:48:49
    #2
    Üyeliği durduruldu
    çok birşey olmuyor hocam 100-400 arası birşeydir.

    Tecil işlemini geç yaptı isen ondan dolayı gelmiştir bu ceza.
  • 11-12-2012, 12:58:49
    #3
    Xavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok birşey olmuyor hocam 100-400 arası birşeydir.

    Tecil işlemini geç yaptı isen ondan dolayı gelmiştir bu ceza.
    geç yaptım + adamlar bana gelmeseydiniz diyordu biz sizi evden aldırırdık dedi (ertelemeye gittiğimde)

    neyse yarın gidelim bi bağışta bulunalım yanımda birşey götürmeme gerek var mı ?
  • 11-12-2012, 13:00:25
    #4
    Üyeliği durduruldu
    tecil varsa birşey götürmene gerek yok.

    tecilin yoksa, telefonunu götürme, palaska al birde traş ol

    ehühehe )
  • 11-12-2012, 13:07:44
    #5
    Xavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tecil varsa birşey götürmene gerek yok.

    tecilin yoksa, telefonunu götürme, palaska al birde traş ol

    ehühehe )
    tecil ettirmiştim ben zaten. Saç, sakal ise hep kısa tutuyorum zaten bi sorun yok.
    Telefon lazım oluyor ama geçen gittim yok telefonu kapat şu şuraya koy yok burada kalsın vs bu sefer götürmem.

    inş sadece para cezası ile bırakırlar
  • 11-12-2012, 13:13:26
    #6
    E-Devlet'den askerlik tecilini, durumunu felan sorgulayabiliyormuyuz? Şifremi kaybettim'de ona göre tekrar şifre alacağım.
  • 11-12-2012, 13:14:59
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Sorgulanıyor ASAL işlemleri.
  • 11-12-2012, 13:54:29
    #8
    qktq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-Devlet'den askerlik tecilini, durumunu felan sorgulayabiliyormuyuz? Şifremi kaybettim'de ona göre tekrar şifre alacağım.
    bi ara ptt den e-devlet şifresi alayım dedim önünden geçiyordum zaten içeri tıklım tıklımdı bende vazgeçtim
    Xavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorgulanıyor ASAL işlemleri.
    neyse ya yarın gidip parası neyse vereyim bi sorun çıkmasında
  • 11-12-2012, 14:37:37
    #9
    Googital.com
    hayırlı tezkereler