tecil varsa birşey götürmene gerek yok.
tecilin yoksa, telefonunu götürme, palaska al birde traş ol
ehühehe

)
tecil ettirmiştim ben zaten. Saç, sakal ise hep kısa tutuyorum zaten bi sorun yok.
Telefon lazım oluyor ama geçen gittim yok telefonu kapat şu şuraya koy yok burada kalsın vs bu sefer götürmem.
inş sadece para cezası ile bırakırlar