çok birşey olmuyor hocam 100-400 arası birşeydir.
Tecil işlemini geç yaptı isen ondan dolayı gelmiştir bu ceza.
geç yaptım + adamlar bana gelmeseydiniz diyordu biz sizi evden aldırırdık dedi

(ertelemeye gittiğimde)
neyse yarın gidelim bi bağışta bulunalım

yanımda birşey götürmeme gerek var mı ?