Xavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok birşey olmuyor hocam 100-400 arası birşeydir.

Tecil işlemini geç yaptı isen ondan dolayı gelmiştir bu ceza.
geç yaptım + adamlar bana gelmeseydiniz diyordu biz sizi evden aldırırdık dedi (ertelemeye gittiğimde)

neyse yarın gidelim bi bağışta bulunalım yanımda birşey götürmeme gerek var mı ?