Merhaba Arkadaşlar ;
Az önce eve askerlik bi kağıt geldi. İlk başta çork korktum

çünkü askerliğimi ertelemiştim 2015 e kadar 92 liyim bu arada kimlikte. neyse kağıtta
Milli Savunma Bakanlığı
Askerlik Şube Başkanlığı
...
..
AS.Ş : ...
Konu :
İdari Para Cezası
1) 1111 sayılı askerlik kanunu'nun 'nci maddesi gereğince il/ilçe idare kurulu tarafından idari para cezası ile cezalandırıldınız.
2) Tarafınıza verilen idari para cezasına itirazınızın olması durumunda, 5326 sayılı Kabahatler kanunu gereğince 15 gün içinde sulh ceza mahkemesine dava açabilirsiniz.
3) Askerlik hizmetini yerine getirecekler için idari para cezasının tahsili askerlik hizmetinden sonra gerçekleşecektir.
4) Cezasının tahsilinin ertelenmesi halinde cezanın tahsiline yönelik zamanaşımı işlemeyecektir.
5) Ayrıca, ilk sevk edildiğiniz birliğe gecikmeksizin katılmanız halinde verilen idari para cezası yarıya düşürülerek tahsil edilecektir.
Rica ederim.
Şimdi arkadaşlar bu para cezası ne kadar oluyor ? bilen var mı ????
Gidip neyse ödemek istiyorum, başımı belaya almak istemiyorum
Yarın askerlik şubesine gidip elimdeki kağıdı ve askerlik süremi uzattığıma dair belgeyi götürsem parayı versem bi sorun kalmaz değil mi ?
Zorla askere götürmesinlerde daha genciz

Aramızda böyle bir kağıt alan başka arkadaşlar var mı aceba ?