• 11-12-2012, 16:12:54
    #10
    İlk 1 sene içinde gidersen 100 TL. 1 seneyi falan geçerse artıyor ceza 500- 1000 TL şeklinde. sen 92 lisin. daha 1 seneyi geçmemiş 100 TL ödersin.

    Bu arada ceza kağıdı kütüğünün bulunduğu adresemi geldi. Sen kütüğünün bulunduğu adrestemi kalıyorsun? Bende 92liyim geç tecil ettirdim askerliği. banada ceza gelmesi lazım ama ne gelen var ne giden

    ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    inş sadece para cezası ile bırakırlar
    tecilli olduğun için sadece para cezasıyla bırakacaklar. zaten yoklama kaçağı olmak artık kabahatler kanuna giriyor. Bu arada cezayı askerlik şubeleri almıyordu yanlış hatırlamıyorsam sana gelen kağıtta yazmıyormu parayı nereye ödeyeceğin
  • 11-12-2012, 18:26:38
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Ya beyler 93 mayıs dogumluyum bu yıl yerleştim üniversiteye benim yapmam gereken birşey varmı tecil ettirmeye benmi gitcem okulmu ettircek ?
  • 11-12-2012, 21:48:20
    #12
    Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı tezkereler
    Tövbe yarabbi
    Rwnqe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk 1 sene içinde gidersen 100 TL. 1 seneyi falan geçerse artıyor ceza 500- 1000 TL şeklinde. sen 92 lisin. daha 1 seneyi geçmemiş 100 TL ödersin.

    Bu arada ceza kağıdı kütüğünün bulunduğu adresemi geldi. Sen kütüğünün bulunduğu adrestemi kalıyorsun? Bende 92liyim geç tecil ettirdim askerliği. banada ceza gelmesi lazım ama ne gelen var ne giden

    tecilli olduğun için sadece para cezasıyla bırakacaklar. zaten yoklama kaçağı olmak artık kabahatler kanuna giriyor. Bu arada cezayı askerlik şubeleri almıyordu yanlış hatırlamıyorsam sana gelen kağıtta yazmıyormu parayı nereye ödeyeceğin
    Defterdarlığa ödenecek diyor.
    Bulunduğum il ve adrese geldi.
  • 12-12-2012, 00:07:21
    #13
    Yarın öğlen üstüne doğru sizin profili takip edeceğim.

    12.12.12 Diyarbakır Bölük Kom. Acemi Er XX Piyade Savunması falan diye konu açarsanız şaşmayız.

    Hayırlı tezkereler.
  • 12-12-2012, 01:12:44
    #14
    Bana geldi 1 ay önce ceza geldiğinde 15 gün içinde en yakın mal müdürlüğüne ödeyebilirsen %25 indirim oluyor. 400 tl ise 300 tl ye düşüyor. Sonra mal müdürlüğünden ödediğine dair belgeyide bağlı olduğun askeri şubeye yolluyorsun arayıp işlemi tamamlamalarını istiyorsun. Askeriyeyi aramazsan borç silinmiş gözükmüyor ve faizleniyor.
  • 12-12-2012, 02:27:51
    #15
    açık öğretim veya üniversitede okuyanlar öğrenci belgesini öğrenci işlerinden alıp 3.75 tl ile taahhütlü olarak ptt'den yollasın kütüğünün olduğu askerlik şubesine gerisine bakmasın
  • 12-12-2012, 14:17:02
    #16
    jaja123456 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana geldi 1 ay önce ceza geldiğinde 15 gün içinde en yakın mal müdürlüğüne ödeyebilirsen %25 indirim oluyor. 400 tl ise 300 tl ye düşüyor. Sonra mal müdürlüğünden ödediğine dair belgeyide bağlı olduğun askeri şubeye yolluyorsun arayıp işlemi tamamlamalarını istiyorsun. Askeriyeyi aramazsan borç silinmiş gözükmüyor ve faizleniyor.
    askeriyeyi aramak yetiyor mu, yoksa belgeyi alıp şubeye götürsek daha mı iyi olur ?
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın öğlen üstüne doğru sizin profili takip edeceğim.

    12.12.12 Diyarbakır Bölük Kom. Acemi Er XX Piyade Savunması falan diye konu açarsanız şaşmayız.

    Hayırlı tezkereler.
    2015 e kadar tecil ettirdiğime dair belge var elimde hocam
  • 12-12-2012, 14:27:43
    #17
    ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    askeriyeyi aramak yetiyor mu, yoksa belgeyi alıp şubeye götürsek daha mı iyi olur ?

    2015 e kadar tecil ettirdiğime dair belge var elimde hocam
    Bende aksini söylemedim zaten hocam
  • 12-12-2012, 14:44:30
    #18
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende aksini söylemedim zaten hocam
    ben doğru anladım öyleyse