İlk 1 sene içinde gidersen 100 TL. 1 seneyi falan geçerse artıyor ceza 500- 1000 TL şeklinde. sen 92 lisin. daha 1 seneyi geçmemiş 100 TL ödersin.

Bu arada ceza kağıdı kütüğünün bulunduğu adresemi geldi. Sen kütüğünün bulunduğu adrestemi kalıyorsun? Bende 92liyim geç tecil ettirdim askerliği. banada ceza gelmesi lazım ama ne gelen var ne giden

ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
inş sadece para cezası ile bırakırlar
tecilli olduğun için sadece para cezasıyla bırakacaklar. zaten yoklama kaçağı olmak artık kabahatler kanuna giriyor. Bu arada cezayı askerlik şubeleri almıyordu yanlış hatırlamıyorsam sana gelen kağıtta yazmıyormu parayı nereye ödeyeceğin