ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
askeriyeyi aramak yetiyor mu, yoksa belgeyi alıp şubeye götürsek daha mı iyi olur ?

2015 e kadar tecil ettirdiğime dair belge var elimde hocam
Bende aksini söylemedim zaten hocam