• 07-12-2012, 16:02:15
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Cübbeli Ahmet Hoca çok çok büyük bir alimdir kıymetini bilmeliyiz. Çok şükür beraat etti.
  • 07-12-2012, 16:02:18
    #20
    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir İnsan, Bir İnsanın Anası, Babası Kardeşi, Olmaması Ona Senin ŞEREFSİZ deme Hakkını Sağlamaz.... Bu Ülkede ZİNA Serbestken Bu İnsanın Kesin Olarak Hiç Bir Suçu İspatlanamamış iken İçeriden Dışarı ÇIKMASI SENİ NEDEN BU KADAR RAHATSIZ ETTİ ?

    Benim Sana Tavsiyem )) Senin Bence Bu Şahısla değilde İçeride Bir Yerlerde Başka Sıkıntıların var.. Bu Sorununu Burada Sağa Sola Hakaret Ederek Çözemezsin Bu Senin işine Yaramaz. Bence Derdin Sıkıntın neyse onu kendi içinde hallet sonra yazılar yaz. bu halinle yazdığın yazılar sonra sana zarar verir.
    Benim sorunum dindarım diyip, söyledikleriyle çelişen hareket yapanlaradır ve her zamanda böyle olacaktır.Türkiye'de hala hak hukuk adalet var diyip, yargının kararını objektif bulanlar var.Yargı, bağımsızlığını çoktaaan yitirmiştir.

    mre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iste malum zihniyet. Adam orda Tayyip Erdogani yada hukumeti elestirmemis direkt Turkiye Cumhuriyetiyle alay etmis. Ve malum zihniyetde bu hukumete gittigi icin dalga geciyor guluyor. Kendi cikarlari ulkesinin onunde olmak ..
    Videodan çıkardığınız anlama şaşırdım.. 10-15 kere daha izleyin, kim bilir belki anlarsınız.

    ---
  • 07-12-2012, 16:04:13
    #21
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim sorunum dindarım diyip, söyledikleriyle çelişen hareket yapanlaradır ve her zamanda böyle olacaktır.Türkiye'de hala hak hukuk adalet var diyip, yargının kararını objektif bulanlar var.Yargı, bağımsızlığını çoktaaan yitirmiştir.



    Videodan çıkardığınız anlama şaşırdım.. 10-15 kere daha izleyin, kim bilir belki anlarsınız.
    Anlamamaniza sevindim.
  • 07-12-2012, 16:09:31
    #22
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim sorunum dindarım diyip, söyledikleriyle çelişen hareket yapanlaradır ve her zamanda böyle olacaktır.Türkiye'de hala hak hukuk adalet var diyip, yargının kararını objektif bulanlar var.Yargı, bağımsızlığını çoktaaan yitirmiştir.
    Anladım Sorunları Çözmek istiyorsun Ama Bu İnsanlara Hakaret Ederek Olmaz.

    Ayrıca

    1. Sen Orjinal Dindar Ölçermisin? Sanane Milletin Dininden? Din Temsilciliği Gibi Bir Görevinmi var? Bu ülkede Dinin Temsili Olarak Görevlendirildiği DİYANET İŞLERİ. Bence senin gibi HAKARET İŞLERİNE Mensup Olanlar Sanki Kendisi Çok Doğruymuş Gibi Çıkıp Birde İnsanların Doğrularını Yanlışlarını Tartmasın. Önce Güzel Kelimeler Seç kendine, Hakaret Etme Efendi Gibi Yaz'ki Seni Dinleyelim. Benim Fikirlerim Saygı Duyun Diyorsun Kusura bakma kimsenin kimseye HAKARET etme Hakkı yok. Heleki Arkasından. Madem Çok Cesursun Çık Delikanlı Gibi Hakaret Ettiğin Adamın Yüzüne Söyle Böyle Korkaklar Gibi Arkasından Dedikodu Yapma.

    2. Seni Bu ülkede zorla tutan yok...

    3. Yargı Bağımsız değil ne yapalım? Cübbeli Hocaya ŞEREFSİZ diyelim Bumudur Çözüm? Yargıyla Derdin var ise yargıyla çöz İnsanlara HAKARET Ederek Bunu Yapıp Haklıymışsın gibi su üstüne çıkmaya çalışma.

    Benim Sana Son Sözüm

    BİR İNSANIN DEĞERİ KULLANDIĞI KELİMELER KADARDIR... Kullandığın Kelimeleri iyi seçki Değerin Kelimelerinle Yok Olmasın.
  • 07-12-2012, 16:13:45
    #23
    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım Sorunları Çözmek istiyorsun Ama Bu İnsanlara Hakaret Ederek Olmaz.

    Ayrıca

    1. Sen Orjinal Dindar Ölçermisin? Sanane Milletin Dininden? Din Temsilciliği Gibi Bir Görevinmi var? Bu ülkede Dinin Temsili Olarak Görevlendirildiği DİYANET İŞLERİ Bence senin gibi HAKARET İŞLERİNE Mensup Olanlar Doğru yapıyorum diye yanlışı (hakaret etmek gibi) açıkça yaptığı için hiç gerek yok

    2. Seni Bu ülkede zorla tutan yok...

    3. Yargı Bağımsız değil ne yapalım? Cübbeli Hocaya ŞEREFSİZ diyelim Bumudur Çözüm? Yargıyla Derdin var ise yargıyla çöz İnsanlara HAKARET Ederek Bunu Yapıp Haklıymışsın gibi su üstüne çıkmaya çalışma.
    Diyanet bi kere adam olsaydı, cemevlerini ibadethane sayardı bu bir. (SÜNNİYİM)

    2-

    http://www.youtube.com/watch?v=YIDuuCBSP0Y


    3- Ben size cübbeli hocaya "********" diyerek çözüme mi kavuşacağız dedim? Su üstüne çıkmaya çalıştığım yok belkide "********" kelimesini kullanmamam gerekirdi.Dahada uzatıp birbirimizi kırmaya gerek yok.
  • 07-12-2012, 16:14:09
    #24
    o değilde konuda adamı peygamber yapacaklar var :| Çok şaşırdım . oda sizin benim gibi bir insan .
  • 07-12-2012, 16:16:24
    #25
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diyanet bi kere adam olsaydı, cemevlerini ibadethane sayardı bu bir. (SÜNNİYİM)

    3- Ben size cübbeli hocaya "********" diyerek çözüme mi kavuşacağız dedim? Su üstüne çıkmaya çalıştığım yok belkide "********" kelimesini kullanmamam gerekirdi.Dahada uzatıp birbirimizi kırmaya gerek yok.
    Diyanetin İcaatları ALLAH katında; Kurumun Başındaki Şahsın Vereceği Hesaptır.

    Ayrıca Hatanı Anlamana Sevindim... Sevgilerle.
  • 07-12-2012, 16:31:28
    #26
    Ben bu olaya şöyle bakarım. Adamı seven çok mu az mı? Eğer öldüğünde arkasından milyonlar Allah razı olsun diyorsa bu bence yeter de artar bile oldu ki suç işledi bu da sonuçta sizin bizim gibi bir insan Allah insanı günah işlesin diye yarattı eğer öyle olmasaydı bizi yok eder günah işleyen insanlar yaratırdı


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 07-12-2012, 16:33:03
    #27
    Buda benden bir video olsun İlk video herşeyi açıklamadı galiba.


    http://www.youtube.com/watch?v=PXbuW6TIb78