Cübbeli Ahmet Hoca tahliye oldu
43
●2.574
- 07-12-2012, 16:02:18Benim sorunum dindarım diyip, söyledikleriyle çelişen hareket yapanlaradır ve her zamanda böyle olacaktır.Türkiye'de hala hak hukuk adalet var diyip, yargının kararını objektif bulanlar var.Yargı, bağımsızlığını çoktaaan yitirmiştir.Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Videodan çıkardığınız anlama şaşırdım..mre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10-15 kere daha izleyin, kim bilir belki anlarsınız.
--- - 07-12-2012, 16:04:13Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Anlamamaniza sevindim.LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-12-2012, 16:09:31Anladım Sorunları Çözmek istiyorsun Ama Bu İnsanlara Hakaret Ederek Olmaz.LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca
1. Sen Orjinal Dindar Ölçermisin? Sanane Milletin Dininden? Din Temsilciliği Gibi Bir Görevinmi var? Bu ülkede Dinin Temsili Olarak Görevlendirildiği DİYANET İŞLERİ. Bence senin gibi HAKARET İŞLERİNE Mensup Olanlar Sanki Kendisi Çok Doğruymuş Gibi Çıkıp Birde İnsanların Doğrularını Yanlışlarını Tartmasın. Önce Güzel Kelimeler Seç kendine, Hakaret Etme Efendi Gibi Yaz'ki Seni Dinleyelim. Benim Fikirlerim Saygı Duyun Diyorsun Kusura bakma kimsenin kimseye HAKARET etme Hakkı yok. Heleki Arkasından. Madem Çok Cesursun Çık Delikanlı Gibi Hakaret Ettiğin Adamın Yüzüne Söyle Böyle Korkaklar Gibi Arkasından Dedikodu Yapma.
2. Seni Bu ülkede zorla tutan yok...
3. Yargı Bağımsız değil ne yapalım? Cübbeli Hocaya ŞEREFSİZ diyelim Bumudur Çözüm? Yargıyla Derdin var ise yargıyla çöz İnsanlara HAKARET Ederek Bunu Yapıp Haklıymışsın gibi su üstüne çıkmaya çalışma.
Benim Sana Son Sözüm
BİR İNSANIN DEĞERİ KULLANDIĞI KELİMELER KADARDIR... Kullandığın Kelimeleri iyi seçki Değerin Kelimelerinle Yok Olmasın. - 07-12-2012, 16:13:45Diyanet bi kere adam olsaydı, cemevlerini ibadethane sayardı bu bir. (SÜNNİYİM)Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2-
http://www.youtube.com/watch?v=YIDuuCBSP0Y
3- Ben size cübbeli hocaya "********" diyerek çözüme mi kavuşacağız dedim? Su üstüne çıkmaya çalıştığım yok belkide "********" kelimesini kullanmamam gerekirdi.Dahada uzatıp birbirimizi kırmaya gerek yok. - 07-12-2012, 16:16:24Diyanetin İcaatları ALLAH katında; Kurumun Başındaki Şahsın Vereceği Hesaptır.LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca Hatanı Anlamana Sevindim... Sevgilerle. - 07-12-2012, 16:31:28Ben bu olaya şöyle bakarım. Adamı seven çok mu az mı? Eğer öldüğünde arkasından milyonlar Allah razı olsun diyorsa bu bence yeter de artar bile oldu ki suç işledi bu da sonuçta sizin bizim gibi bir insan Allah insanı günah işlesin diye yarattı eğer öyle olmasaydı bizi yok eder günah işleyen insanlar yaratırdı
Sent from my iPhone using Tapatalk - 07-12-2012, 16:33:03Buda benden bir video olsun
İlk video herşeyi açıklamadı galiba.
http://www.youtube.com/watch?v=PXbuW6TIb78
)) Senin Bence Bu Şahısla değilde İçeride Bir Yerlerde Başka Sıkıntıların var.. Bu Sorununu Burada Sağa Sola Hakaret Ederek Çözemezsin Bu Senin işine Yaramaz. Bence Derdin Sıkıntın neyse onu kendi içinde hallet sonra yazılar yaz. bu halinle yazdığın yazılar sonra sana zarar verir.
10-15 kere daha izleyin, kim bilir belki anlarsınız.