LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim sorunum dindarım diyip, söyledikleriyle çelişen hareket yapanlaradır ve her zamanda böyle olacaktır.Türkiye'de hala hak hukuk adalet var diyip, yargının kararını objektif bulanlar var.Yargı, bağımsızlığını çoktaaan yitirmiştir.



Videodan çıkardığınız anlama şaşırdım.. 10-15 kere daha izleyin, kim bilir belki anlarsınız.
Anlamamaniza sevindim.